Leden

We zijn een dynamisch en enthousiast damesteam die uit respect, vriendschap en verdraagzaamheid werken aan een betere wereld voor alle kinderen. Tijdens onze vergaderingen (elke 2de en 4de donderdag van de maand) bespreken we niet alleen de organisatie van de acties maar ontvangen we ook gasten die hun sociaal doel verder komen toelichten. Indien ook u eens wenst deel te nemen aan één van onze vergaderingen kan u steeds één van onze leden contacteren.

Vriendschap is één van de hoofdpijlers van Kiwanis. We organiseren daarvoor ieder jaar een teambuilding en we bezoeken ook regelmatig andere Kiwanisclubs. Belangrijk om weten is dat niets van de ontvangen gelden naar deze club evenementen gaan. Deze activiteiten alsook de maandelijkse eetvergaderingen worden door de leden zelf bekostigd.

Isabelle Rigaux

Monique Van Eyck